Thursday, April 21, 2011

肉肉的朋友


原来肉肉的人真的可以给人安全感。
难怪那些美女都配野兽。
这已经是一个定律。
幸亏我不是美女。
哈哈!
不过,肉肉的人不一定是野兽啦。
倪安东以前也是肉肉的咯。
现在瘦了还不是大帅哥一个。

今年,在槟华中六,认识了几位和我一样肉肉的朋友
说真的,我好喜欢她们,她们太可爱,太舒服了。
和她们参在一起感觉好幸福。
她们真的可以给我一种安全感。
好抱,好躺,好握,好玩
和她们混在一起真的很快乐。
我相信,以后她们必定是我会非常想念的对象。
以后指的是毕业过后。
现在我来介绍她们吧!

陈楠慧。

谢谢你,总会想起我。
谢谢你,选择相信我。
谢谢你,带给我的快乐。
我喜欢你的直率,那对待人真诚的心。
我喜欢你傻傻的,可又不完全是笨的。
谢谢你,对我那么好,虽然我只认识你一年。
在我心目中,你是特别的。
所以,我留了一个特别的位置给你。
希望,我们的友谊可以常常久久。
我相信,我们可以的。
爱你!


阮惟敏。Myra

Myra!!!
You're really superb I tell you !
How can you be so awesome?!
Always bringing so much fun and laughter around.
The way you look at people, so sincere !
I like the way you share stories. OMG! Very pro storry teller.
You really can describe a movie scene like you see it with your eyes.
Thank you for bringing so much comfort hugs for me.
You're always my favourite boaster / pillow!
I really hope I can own you!
Hiakhiakhiak!
I like your real 'HAHAHHA' so much, and the way you sing chinese songs with amo slang.
Many many Thumbs Up for you!
Your world is full of happiness, I hope happiness will be with you for now and ever.


这些朋友再次让我觉得我没有后悔选择读中六。
她们太棒了。
我会很珍惜我们还可以在学校嬉闹的日子。
以后没有机会了。
能够认识她们,真的很幸运,真的很高兴。
就这样,愿我们的友谊永固。
=)



walau eh.
seriously, maybe I'm really a problematic student.
HAHAHA!
guess only some of my friends know why
Hopefully, I'm not the one who will cause people problem.
I seriously don't like to be one.

No comments:

Post a Comment