Monday, October 25, 2010

空虚 啊 空虚


为什么总是在夜深人静的时候感到特别空虚?

自从上了中六,我发现,我变了。

变得害怕一个人,害怕独处。

以前的我,不是这样的。

都怪你们!无法和你们每天在一起,让我感到格外的没有安全感,我害怕失去任何一个你们。

惨了,我才发现,我一直都很依赖着你们。

无聊时,想找个人聊天,我也做不了决定,到最后,还是把手机收起来。

就这样,无聊下去。。。

-悲哀-
-.-
PS : 依玲,早日康复吧!

6 comments:

  1. 勇气和岁月,往往都是成反比的。人潜意识里都是需要陪伴的。

    ReplyDelete
  2. 对,我赞成你的说法,勇气和岁月往往都是成反比的。我希望我就算是一个人也可过得很好,一个人,也可以很精彩。=D

    ReplyDelete
  3. yes since we arrived on this planet on our own, we must be already armed with the ability of self survival. we meet people in this world.we develop relationships. but hand in hand we gotta keep moving independently.

    ReplyDelete
  4. i thought you will reply me in chinese. manazai .. hahaha. hmm, yeahh! keep moving independently. alright alright. english so bo feel. hehehe. we both are independent, i believe.

    ReplyDelete